nga Lutfi Dervishi
Kjo fushatë po thyen rekorde! Nuk po flasim për arritje ekonomike, por për shfaqjen më të madhe komike që ky vend ka parë ndonjëherë. Me një aplikim të thjeshtë, kjo fushatë mund të futet fare mirë në listën e trashëgimisë shpirtërore të UNESCO-s!
Është fushata e parë pa debat
Pse të debatosh kur mund të flasësh në kafe, në Facebook, Instagram apo në ënderr? Debatet?
Debatet janë për ata që s’ kanë pushtet. Për atë që është në pushtet, mjafton monologu!
Është një fushatë ku partia që qeveris prej 12 vitesh, kundërshtarin kryesor e quan kënetë, ndërsa veten qelibar.
Një fushatë jo vetëm pa debat, por pa thelb, pa mish, pa kocka, veç me aromën e ëndrrës për një pasaportë që do vijë në vitin 2030, sigurisht me tren!
Një fushatë pa reklama në TV? Pse të ketë? Populli e di për kë do votojë! Reklamat janë për produktet që kanë konkurrencë. Në këtë fushatë Partia në pushtet, e dashuruar me monopolet e PPP-të, i ka dhënë vetes te drejtën ekskluzive për të mos thënë asgjë, për të mos premtuar asgjë, për të mos shpjeguar asgjë. Larg qoftë për llogari e bilanc!
Kryeministri? Ai është në “silent mode”. 15 ditë para ditës së votimit, ai i ngjan yllit të një reality show që nuk ka nevojë të paraqitet në çdo episod. 10 gladiatorë opozitarë përplasen ditë-natë në studio, ndersa ai, Çezari modern, do të duket në finale, për të marrë trofeun.
Ai nuk ka kohë për dalje në TV, sepse është duke ndjekur sondazhet , që siç dihet, bëhen me metoda të shenjta: lutje, meditim dhe pak magji statistikore. (Siç thoshte Mark Twain, çfarë t’i bëjmë fakteve, por numrat në dorë i kemi).
Është një fushatë ku tallja është ushqimi bazë. Nuk flitet për shpopullimin, sepse ka mbetur pak popull për të dëgjuar. Flitet për pasaportën se kur të ikin të gjithë, të paktën të ikin me stil, si zotërinj të vërtetë.
Opozita e vjetër është këneta,
opozita e re është moçal,
lideri opozitës është buf,
ata që votojne opozitën janë çyryk,
ata që nuk shohin mrekullitë e qeverisë janë autik
dhe ata që nuk kanë ndërmend të votojnë partinë në pushtet më mirë të rrinë në shtëpi!
Është një fushatë ku në vend të programit, ka diss-e.
Në vend të platformës, ka batuta.
Në vend të projekteve, ka një dron me pankartë: “2030!”
Dhe në fund, mbi të gjitha, kemi valle.
Kjo është fushata jonë: pa debat, pa thelb, por me shumë gallatë.
Një vend që qesh, sepse nuk qan dot.
Kjo është Republika e Gallatës, ku zgjedhjet nuk janë për të zgjedhur, ku kush flet humb, kush hesht fiton dhe kush tallet sundon.