onlyfuckvideos.net classy slut goo covered. xxx247.club xxxfamousvideos.com

Hekurudha Vorë-Hani i Hotit, konsultime mbi ndikimet mjedisore

Hekurudha Shqiptare ka paraqitur pranë autoriteteve publike të mjedisit projektin jo-teknik mbi linjën Vorë-Hani i Hotit i cili do të mbështetet në ndërtim nga një kredi e Bankës Europiane për Rindërtim e Zhvillim me vlerë 62.9 milionë euro. Sipas shkresës së hekurudhës vlerësimi i ndikimit në mjedis dhe atij social kërkon konsultime më publikun vetëm brenda territorit pavarësisht se ajo është një linjë që zgjatohet më pas në Malin e Zi.

Konkretisht Hekurudha Shqiptare saktëson se vlerësimi është bërë për territorin që preket nga ky projekt dhe që përfshin të paktën shtatë bashki. “Hekurudha Vorë-Hani Hotit përshkon Ultësirën Perëndimore të Shqipërisë, me drejtim nga Jugu në Veri. Hekurudha lidh qendrat urbane të Vorës, Mamurrasit, Laçit, Milotit, Lezhës, Shkodrës dhe Koplikut. Ajo kalon kufirin shtetëror Shqipëri/Mal i Zi në Hanin e Hotit (km 140). Sipas ndarjes administrative, hekurudha përshkon territoret e shtatë bashkive (Vorë, Krujë, Kurbin, Lezhë, Vau Dejës, Shkodër dhe Malësi e Madhe)” thuhet në shkresën e dorëzuar.

Raporti i detajuar i vlerësimit të ndikimit në mjedis për projektin e linjës hekurudhore Vorë-Hani i Hotit është finalizuar në korrik të këtij viti dhe jep detaje më të zgjeruara.

Në një analizë që i bën trasesë së kësaj linje thuhet se infrastruktura e saj përkeqësuar për shkak të mungesës së mirëmbajtjes. Shpejtësia maksimale e lëvizjes së trenave është rreth 40 km/orë, dhe në pjesë të caktuara është më e ulët se 20 km/orë. Kufizimet e shpejtësisë së trenave vijnë gjithashtu dhe nga kalesat e shpeshta të paautorizuara në nivel (kryqëzimet e paautorizuara me rrugët lokale).

“Gjendja e urave është përkeqësuar dhe gjerësia e tyre nuk përputhet me gjerësinë e trasesë 6.0m të kërkuar nga standardet e TEN-T. Për më tepër, ato nuk përshtaten me elektrifikimin e ardhshëm të hekurudhës. Ndërsa gjeometria e shtrirjes horizontale të hekurudhës është mjaft e mirë. Së fundmi, Tërmeti i 26 Nëntorit 2019 ndërpreu funksionimin e kësaj linje hekurudhore për shkak të dëmeve të shkaktuara në urën mbi lumin Ishëm, në km 35+000. Para këtij tërmeti, transporti i udhëtarëve mbulohej nga dy trena në ditë, por numri i udhëtarëve ishte shumë i ulët. Edhe transporti i mallrave linte për të dëshiruar, me kohë udhëtimi të gjata dhe kërkesë të ulët, dhe jo të planifikuar” thuhet në këtë dokument.

Në objektivat e projektit nënvizohet se ai ka për qëllim :projektimin e një infrastrukture hekurudhore që plotëson kërkesat e Sistemit Europian të Menaxhimit të Trafikut Hekurudhor (SEMTH), duke përfshirë sigurinë hekurudhore dhe shpejtësinë e trenave nga 100 ne 120km/h; krijimin e kushteve për zhvillimin e shërbimeve për transportin e udhëtareve dhe të mallrave; të zhvillojë një transport shumëmodal dhe intermodal në Shqipëri dhe më gjerë.

Për këtë linjë në projektbuxhetin e vitit 2023 në listën e investimeve me financim të huaj parashikohet një fond prej 1 miliardë lekësh apo rreth 8.5 milionë euro./Monitor/

watch porn
olalaporno.com