onlyfuckvideos.net classy slut goo covered. xxx247.club xxxfamousvideos.com

Komisioni Prokurimeve Publike pezullon koncesionin e pompave të karburanteve

Komisioni i Prokurimeve Publike, KPP, ka pezulluar tenderin, që ka në objekt dhënine me koncesion tek privati të shërbimit të kontrollit të pompave të karburanteve, shërbim që sot kryhet nga institucionet shtetërore.

Sipas burimeve të Monitor, bëhet fjalë vetëm për pezullim dhe jo për anullim të tij, teksa ai është kthyer për më shumë informacion tek Ministria e Financave, i cili është autoriteti kontraktues. Financat janë urdhëruar nga KPP që të mos kryejnë asnjë veprim deri sa të japë info për domosshmërinë e këtij shërbimi.

Ministria e Financave dhe Ekonomisë, në datën 18 shtator, ka hapur garën për një koncesion 20-vjeçar që lidhet me kontrollin e matësve të karburantit dhe gazit në të gjithë territorin e vendit, konkretisht TENDERIT TË PROCEDURËS SË HAPUR  “Për dhënien me koncesion të shërbimit të kontrollit ligjor të instrumenteve matëse, nëpërmjet verifikimit të instrumenteve shpërndarëse të karburantit dhe gazit të lëngshëm”

Aktualisht lidhur me koncesionin e kontrollit të pompave ka një ofertë të paakërkuar nga shoqëria “Noa Contol” e cila është shpërblyer me një bonus 10 për qind të pikëve në një vendimi të veçante nga qeveria.

Tregtuesit e kanë shprehur shqetësimin për koncesionin ende në procedurë prokurimi  duke argumentuar se ai bie ndesh me ligjin “Për meterologjinë” nga njëra anë dhe se mënyra sesi është bërë pikëzimi nuk favorizon ata që do të ofrojnë çmim më të ulët për shërbimin pasi ky kriter nuk është përfshirë.

Një tjetër ankesë ka ardhur në Komisionin e Prokurimeve Publike  nga zviceranët e Penzoil Trading SA. Ata pretendojnë se kushtet për tenderin shfaqnin diskriminim për kompanitë e interesuara sidomos për ato ndërkombëtare. Në bazë të kësaj ata kanë kërkuar që autoritetet kompetente (Komisioni i Prokurimit Publik) të vendoste tenderin në baza më të barabarta.

Ankesa e Impetus, Këtu nuk ka garë, procedura e paligjshme

Shoqata e Impetus, që mbron të drejtat e shoqërive të tregtimit të hidrokarbureve është ankuar në Komisionin e Prokurimit Publik dhe në Ministrinë e Financave lidhur me këtë tender. Sipas Shoqatës, dhënia e bonusit prej 10% për propozimin e pakërkuar është e paligjshme. Edhe vetë koncesioni është I paligjshëm, pasi ne te drejten eskluzive per te operuar ne kete fushe e ka vetem Drejtoria e Përgjithshme e Meterologjisë dhe s’mund t’i jepet operatoreve te trete. Shoqata ka kërkuar nga Autoriteti Kontraktues te anullohet kjo gare dhe te nderpritet rruga e dhenies se ketij koncesioni dhe kjo praktike ti nenshtrohet nje diskutimi parprak me te gjitha grupet e interesit.

 

Më poshtë ankësa e plotë:

Pasi analizuam me ekspertertet tone praktiken e ndjekur per procedure e ndjekur konstatojme nje sere veprimesh cka lene vend per dyshim se ne kete praktike fituesi eshte paracaktuar he ne fund do rezultoje nnje praktike me kosto per qytetaret.

Konstatimet tona qendrojne si vijojne:

Propozimi i pa kerkuar per te cilen garuesi ka marre nje bonus prej 10% eshte paraqitur prane Ministrise se Zhvillimit Ekonomik, Turizmit, Tregtise dhe Sipermarrjes  dhe konkretisht  Znj. Milva Ekonomi Ministre ne date 9.12.2016 me Nr Prot 9666 dhe vetem me date 20.06.2018 VKM Nr. 365 me Propozues tashme Ministrine e Finacave dhe Ekonomise fiks me te njetin material pranohet Propozimi i pakerkuar duke i miratuar bonusin 10% ne proceduren konkurruese garuesit cka na ben te dyshojme per nje vendim jo transparent dhe klientelist mbas afro 2 vjetesh nga Propozimi. Pasi ky Propozim i Pakerkuar nuk duhej pranuar dhe per rrjedhoje nuk duhej dhene bonusi prej 10% te pikeve pasi Propozimi i Pakerkuar duhet dhene vetem per nje nga fushat e percaktuara ne Nenin 4 te Ligjit Nr. 88/2014 date 17.7.2014 ku ne asnje nga keto fusha nuk perfshihet sektori i kolaudimit dhe kontrollit te aparateve matese ne fushen e hidrokarbureve.

Per sa me larte dhenia e bonusit prej 10% per subjektin qe ka bere Propozimin e pakerkuar bie ndesh me ligjin dhe cenon konkurrencen pasi ky Propozim nuk perben nje risi pasi ky sherbim me standarte shume me te larta se ai i Propozuesit ekziston dhe kryhet me se miri nga Drejtoria e Pergjithshme e Metrologjise (DPM).

Theksojme se dhenia me koncesion e ketij sherbimi ndikon ne menyre te drejteperdrejte tek mbrojtia e konsumatorit nga matjet e pasakta si dhe subjektet qe operojne ne fushen e tregtimit me pakice te idrokarbureve, pasi vete subjekti privat qe do ngarkohet per kontrollin dhe kolaudimin do paguhet nga vete subjeketet qe do i mundesoj kete sherbim

Fituesi sipas nesh i paracaktuar referuar dokumentave te publikuara te tenderit nuk garon aspak per tarifen e kryerjes se ketij sherbimi cka le rruge te hapur per rritje te cmimeve per kete sherbim qe do te thote rritje e cmimit te karburanteve ne dem te interesave te konsumatoreve. Mendojme se tarifa e sherbimit tavan duhet te ishte specifikimi kryesor per zgjedhjen fitues te operatoreve pjesmarres nese do te ishte sipas nesh nje konkurrim per interesa te publikut.

Ne fakt gara eshte fiktive pasi kushtet e vendosura jane perjashtuese per gjithe operatoret e tjere dhe konkretisht ne propozimin e pakerkuar i vihet shume theksi futja e standarteve te BE-se ne kete fushe kurse ne fakt kompanite europiane me pervoje ne kete fushe perjashtohen nga gara pasi:

  • Ne Shtojcen 8 2.KRITERET E VECANTA TE KUALIFIKIMIT Pika 2.3 Nenpika 2 kerkohet akreditimi prane Drejtorise se Pergjithshme te Akreditimit duke mos njohur dhe pranuar Akreditime nga Organizma Europian qe njihen jo vetem ne Europe po ne te gjithe Boten.

Theksojme se Shqiperi eshte ne fuqi Ligji 9875 date 18.2.2008 “Per metrologjine” i ndryshuar nepermjet te cilit funksionon dhe organizohet DPM. Persa me siper VKM Nr. 365 date 20.06.2018 ka dal ne kundershtim me Ligjin 9875 date 18.2.2008 Neni 8, Neni 40 e ne vijim te drejten eskluzive per te operuar ne kete fushe e ka vetem DPM dhe smund ti jepet operatoreve te trete.

Kerkojme nga Autoriteti Kontraktues te anullohet kjo gare dhe te nderpritet rruga e dhenies se ketij koncesioni dhe kjo praktike ti nenshtrohet nje diskutimi parprak me te gjitha grupet e interesit ku se pari Autoriteti Kontraktues te argumentoj emergjencen per shkeljen e ligjit, nevojen e dhenies dhe permiresimet e ketij koncesioni pasi deri me sot na eshte thene qe ne mungese te fondeve qe qeveria te financoje nevojat korrente nepermjet koncesionit aktivizon kapitalet e privatit. Ne kete rast jemi para faktit qe Qeveria i ka harxhuar ne vite fondet e nevojshme per ngritur kete sherbim, ka punonjes te kualifikuar nder vite, eksperience disa vjecare ne kete fushe dhe tani Porpozohet qe te gjitha sa jane bere deri sot ti braktise dhe kete sherbim tia japi privatit ku ai vete thote do investoj 60.000.000Leke nje shume kjo e paperfillshme.

Nga te dhenat tona na rezulton se DPM te ardhurat kryesore me te cilat realizohet edhe aktiviteti i saj vijne nga ky sektor dhe nuk e kuptojme pse ky ze i duhet hequr buxhetit dhe te zevendosiohet me nje fee minimale koncesionare.

Dhenia me koncesion e ketij sherbimi kompanise se paracaktuar, e cila dhe nga ISHTI ka mare te drejten per te kryer sherbimin e dhenies se Vertetimit Teknik per Depozitat e Karburantit, dhe referuar dokumentave te tenderit Operatorit i jepet e drejta, qe pervec verifikimit te pistoletave te vendosi dhe Gjoba dhe te kryhej riparimi tek keto subjekte. Keto te fundit ne konflikt interesi dhe haptazi ne kundershtim me te gjitha aktet ligjore dhe nenligjore ne fuqi./Monitor/

watch porn
olalaporno.com