onlyfuckvideos.net classy slut goo covered. xxx247.club xxxfamousvideos.com

Prishja pazareve, Berisha: Skandali Edi Ramës me Aeroportin e Vlorës, 130 mln €

Tani që ndërtimit të Aeroportit të Vlorës po i afrohet fundit, Kryetari i Partisë Demokratike, Sali Berisha, denoncon prishjen e pazareve, skandal kt i Kryeministrit Edi Rama, i cili qytetarëve shqiptarë do t’ju kushtoj 130 milionë € në 10 vite.

Kryetari i Partis Demokratike tha se pista është jashtë çdo standardi ndërsa inxhinieri supervizues i pistës së Aeroportit të Vlorës është arratisur.

“Rama-Lubi Balluku dhe ky skandal lidhet me Aeroportin e Vlorës.
Ju jeni dëshmitarë se unë prej tre vitesh denoncoj publikisht Aeroportin e Vlorës për dy arsye madhore.
Arsyeja e parë madhore që unë kam denoncuar Aeroportin e Vlorës është korrupsioni mbi të cilin ngrihet kjo vepër e infrastrukturës dhe që u kushton qytetarëve shqiptarë çmim të tmerrshëm.
Unë kam denoncuar para jush se kontrata e Edi Ramës dhe Lubi Ballukut me ndërtuesin e aeroportit, parashikon që qeveria shqiptare të paguajë për 10 vite me radhë të gjithë biletat nën numrin e parashikuar.

Sipas kësaj kontrate ultrakorruptive, qeveria do i paguajë çdo vit mbi 9 milionë euro koncesionarit, dhe mundet edhe më shumë.
Qeveria pra, shqiptarët do paguajnë në 10 vite 135 milionë euro. Do paguajnë edhe 20 milionë euro më shumë seç ka kushtuar aeroporti vetë dhe koncesionari do shfrytëzojë aeroportin për 35 vite me një fitim të llogaritur 700 milionë euro.
A ka njeri në botë që mund të firmosë një kontratë të tillë?
Koncesionari ndërton koncesionin, ndërton veprën. Natyrisht në ato 700 milionë euro është stër-stërfitimi i tij. 700 milionë euro janë 5-6 herë kostoja e ndërtimit. Dhe, kjo jo, në vend së të paguajë taksapaguesve fee-në koncesionarë, taksapaguesit shqiptarë i paguajnë koncesionarit rreth 10 milionë euro.
De facto këto ndahen midis Lubisë dhe koncesionarit, se ndryshe nuk mund të ketë kurrë, nuk mund të ndodhë një gjë e tillë.
Pra, në vend se t’i paguajë shtetin fee-në koncesionare nga viti i parë, qyetarët i paguajnë Lubisë, Ramës dhe koncesionarit 130 milionë euro, pra nja 20 milionë euro më shumë se të gjitha shpenzimet për ndërtimin e aeroportit të Vlorës,” shprehet Sali Berisha ndërsa foli edhe për pistën e Aeroportit të Vlorës jashtë çdo standardi

“Tani që aeroporti po i afrohet fundit, janë prishur pazaret. Tani, si do i ndajmë? Dhe tani ka shpërthyer aty një grindje e brendshme. Po mua nuk më intereson grindja e brendshme, kategorikisht.
Po më intereson një gjë tjetër shumë që është jashtëzakonisht e rëndë.
Inxhinieri supervizues i pistës ia ka mbathur, është arratisur në Britaninë e Madhe. Dhe burime serioze më thonë mua që asfalti dhe pista janë jashtë të gjitha standardeve, kombëtare dhe ndërkombëtare. Ndaj dhe supervizori është arratisur në Londër. Njeriu që ka përgjegjësi për çdo centimetër katrorë të cilësisë në atë pistë.
Kjo po, përveç vjedhjeve të mëdha, kjo ka edhe një problem madhor, sigurinë e jetës së njerëzve.
Ju e dini që unë kam qenë kundër ndërtimit të atij aeroporti, të cilin Lubia e servirte me të madhe si më i madhi në Ballkan. Se zor i madh është të shtrosh një pistë.
Më i madhi në Ballkan në një zonë ku aktualisht nuk janë më shumë se 18 mijë shtretër, nga të cilët, dy vitet e fundit mbi 80 përqind e tyre zihen nga shqiptarët, jo të huajt.
E vërteta është kjo, me gjithë magjinë magjepsëse dhe mahninë që paraqet bregu i Jonit, nuk arriti të bëhet një atraksion. Lërini artikujt, shihni fluksin.
Nuk arriti të bëhej një atraksion për turistët e huaj. Jo. Shifrat flasin vetë. Pamjet filmike të këtij viti dhe të vitit të kaluar flasin vetë.
Askërkund, në asnjë lloj parametri, një aeroport aty nuk qëndron.
Po, qëndronte plotësisht një aeroport i vogël në Sarandë. Ka qenë pista gati.
Ose qëndronte plotësisht një aeroport në zonën midis Fierit dhe Vlorës, zonë në të cilën përfshinte Beratin, Gjirokastrën, përfshinte gjithë Jugun dhe jo vetëm Bregun.”

Aferën e Aeroportit të Vlorës, lideri i opozitës e krahasoi me inceneratorin e Tiranës ndërsa theksoi se krimi më i rëndë mjedisor është shkatërrimi i lagunës së Nartës.

“Aspekti më dramatik i këtij aeroporti është shkatërrimi i lagunës së Nartës. Shkatërrimi i lagunës së Nartës është akt krimi më i rëndë mjedisor në Shqipëri, në Ballkan dhe nuk mund të krahasohet as me krimet monstruoze që janë kryer në Bashkimin Sovjetik duke zbrazur liqeje dhe mbyllu liqeje.
Nuk prishet habitati shekullor i vendosur. Përbën një krim të shëmtuar.
Unë u them ju, kur ndërtuam rrugën Levan-Vlorë me hua të marrë nga Banka Europiane, u detyruam ta ndryshojmë projektin me një kosto shtesë jo të vogël, vetëm për t’iu larguar zonës së habitatit.
Dhe ky shkoi e ndërtoi aeroportin aty.
I ka dhënë edhe nja 100 hektarë aty përreth se do të ndërtojë vetë aty tani me klanet e tij mafioze.
Pra, nuk merrem me çështje që kanë midis ortakëve, unë merrem me atë që jam marrë tre vite me radhë.
Tre vite me radhë kam ngritur që është e paimagjinueshme që të paguajmë udhëtarët e munguar.
Këtu nuk ka shtretër. Shkoni dhe bëni një hetim, filloni nga Uji i Ftohtë dhe gjer në Ksamil dhe pyesni pronarët sa pushues të huaj kishin.
Po pse mungesa e aeroportit i pengoi? Jo mo jo, ja ku është Tirana, ja ku është Korfuzi, ajo është një zonë e aksesueshme.
Por ajo nuk përmbush kushtet për turizmin e huaj.
Në qoftë se veriu ka pasur 80 për qind turistë të huaj, jugu nuk ka pasur as 10-15 për qind të huaj.
Veriu i ka pasur sepse ka atë treking, ata që vijnë me çanta në krah, që flenë në çadrat e tyre, por ka pasur.
E vërteta është se Thethi dhe Valbona kanë pasur të huaj në tërësinë e tyre.
Jugu shumë më pak. Tirana ka.
Jugu ka mungesa shumë të mëdha infrastrukturore dhe kjo është arsyeja.
Ka bukuri mahnitëse.
Mënyra se si e kanë trajtuar këta jugun është barbare. Imagjinoni të vijë ai me 300 apo 500 euro shtratin kur nuk ka ujë për t’u larë. Kur nuk shkon dot nga Dhërmiu në Himarë për të vizituar kështjellën se nuk ka transport. I izoluar si të ishte një fshat i vetëm për shkak të mungesës së transportit.
E kanë zhvilluar vetëm si ta vjedhin.
Tuneli i Llogarasë, 220 milionë për të shkurtuar gjithsej 12-13 minuta. Nuk ka njeri në botë që bën një shpenzim të tillë përveç hajdutëve Rama-Lubi. Dhe u pret një pamje përrallore që të jep Qafa e Llogarasë.
I do ti ata 200 milionë? Jepu përgjigje ujërave të bardha dhe të zeza në të gjithë bregun. Aty është tmerr. Shkoni në Himarë, shkoni kudo, i derdhin të gjitha në det.
Pra, janë të gjitha aferat korruptive.
Ky është njëlloj si djegësi i Tiranës. Del një djegës tani. Por nuk harrohet as djegësi, as ky. I mbyll Altin Troplini, por nuk i mbyll kurrë drejtësia ato,” tha Kryetari i Partisë Demokratike duke e cilësuar Aeroportin e Vlorës si një çështje korrupsioni madhor!

“Kjo është kryekëput një çështje korrupsioni madhor, korrupsioni madhor, evident, që rëndon mbi shpatullat e qytetarëve më të varfër të Europës.
A ka këtu interesa të agjenturës së huaj?
A ka interesa të Taulant Ballës dhe Arbër Abazit përveç Edi Ramës dhe Lubi Ballukut?
Besoj e keni marrë vesh, Arbri është dhëndri i Lubisë. Ka vajzën e tezes. Vajza e tezes pas vetes vjen e dyta. Ajo është kushërirë e parë,” tha Kryetari i Partisë Demokratike, Sali Berisha, duke përfunduar:
“Pra, është një vjedhje e tmerrshme, familjare, etj. Do i marrim vesh. Se 130 milionë euro është një shumë e tmerrshme. Por do merret vesh në vazhdim.”

watch porn
olalaporno.com