onlyfuckvideos.net classy slut goo covered. xxx247.club xxxfamousvideos.com

Ringritja pas COVID-19, propozohet ndërtimi i trenit të shpejtë, përfshihet edhe Shqipëria

Evropa duhet të përmirësojë më tej logjistikën e saj, sidomos nëpërmjet ndërtimit të rrjeteve moderne hekurudhore me shpejtësi të lartë, të cilët do të realizojnë një komunikimin të shpejtë dhe me më pak kosto në mjedis. Forumi i Ekonomik i Vjenës i rekomandoi Komisionit Europian të financojnë ndërtimin e linjave hekurudhore me tren të shpejtë, njëra prej të cilëve propozohet të kalojnë edhe në Shqipëri.

Linja që propozohet të prekë Shqipërinë do të nisë në Berlin, Çeki, Austri, Kroaci, Bosnjë, Mal i Zi, Shqipëri, Kosovë, Bullgari, Serbi, Rumani, Hungari. Një degëzim i kësaj linje propozohet të shtrihet nga Sofja, në Maqedoni, pastaj nga Greqia deri në Qipro.

Hekurudha duhet të lidhë qytetet me të zhvilluara të Europës me vende e pazhvilluara të kontinentit të tilla si Shqipëria dhe vendet e tjera të rajonit. Ndërsa linjat e tjera të propozuara do të lidhin vendet e baltikut me Spanjën. Nga kjo linjë do të ketë një tjetër që do të zgjatet në Itali dhe një në Britaninë e madhe.

Propozimi synon ndërtimin e një rrjeti hekurudhor të shpejtësisë së lartë 250-300 kilometër në orë me katër linja kryesore që lidhin të gjitha kryeqytetet e BE-së dhe vendet e Ballkanit Perëndimor ((potencial)) kandidat për BE.  Në pjesën Shqiptare (shih hartën bashkëngjitur), hekurudha e shpejtë do të futet në Shqipëri në qarkun e Shkodrës nga Mali i Zi dhe më pas do të vijojë në Lezhë dhe përmes rrugës së Kombit të përshkojë Kosovën dhe me tej të zgjatet deri në Bullgari.

Mbivendosja  e hekurudhës eshtë të propozuar të ndjekë Rrjetin ekzistues Trans-Evropian të Transportit (TEN-T), por për shkak të dallimeve të mëdha teknike në sistemet nacionale hekurudhore (p.sh. matës të ndryshëm, elektrifikim hekurudhor, sisteme të sigurisë), duhet theksuar se rrjeti i ri duhet të jetë një infrastrukturë shtesë, me standardet e veta teknike.

Në total rrjeti i ri hekurudhor i shpejtësisë së lartë parashikohet të jetë 18,249 kilometër e gjatë.  Shtrirja e kësaj linjë në Ballkanin Perëndimor pritet të jetë 1564 kilometra e gjatë me një kosto 49 miliardë eurosh. Në Shqipëri rrjeti propozohet të ketë një gjatësi prej 304 kilometrash me një kosto 7 miliardë euro./Monitor/

watch porn
olalaporno.com