Albcontrol dhe Agjencia e Shërbimeve të Navigimit Ajror e Kosovës, kanë firmosur sot një Marrëveshje për koordinimin e trafikut ajror midis Tiranës dhe Prishtinës. Falë kësaj Marrëveshje, për herë të parë që nga pas lufta është hapur korridori ajror ndërmjet Kosovës dhe Shqipërisë.
Drejtori i ASHNA-së, Bahri Nuredini, tha se është arritur një marrëveshje për hapjen e korridorit ajror ndërmjet Tiranës dhe Prishtinës, që sipas tij marrëveshja është pararendëse e takimeve të shumta të cilat janë udhëhequr nga NATO-ja. Nuredini pret që përveç shkurtimit të kohës së udhëtimit me aeroplan, do të ulet edhe kostoja e fluturimeve.
“Përfitimet e funksionalizmit të këtij korridori janë të mëdha për pasagjerët, njëkohësisht edhe për aviokompanitë që do të kenë një kosto më të ulët në operimet vajtje-ardhje, ku fluturimet nga Prishtina do të shkurtohen për 15 minuta,” tha Nuredini duke e pranuar se këtë vit pret të arrihen marrëveshjet për normalizim të trafikut ajror edhe me Malin e Zi dhe me Serbinë.
“Sigurisht NATO dhe KFOR-i kanë qenë shtytësit kryesorë për t’u arritur kjo marrëveshje për normalizimin e hapësirës së ulët ajror me shtetet në rajon, në këtë rast edhe me Shqipërinë. Marrëveshja do të na mundësojë në hapat tjerë që kemi ne si AShNA për arritjen e marrëveshjes edhe me autoritetet e Podgoricës dhe Beogradit, ku besoj që së shpejti brenda vitit edhe këto dy marrëveshje të arrihen për hapjen e korridoreve ajrore me shtetet fqinje. Pra, Kosova pas 21 vjetëve shpresojmë që të përmbyllë këtë proces sivjet dhe presim që Kosova të jetë pjesë e Ballkanit Perëndimor për normalizimin e trafikut ajror”.
Ndërsa, kryetari i Bordit të Autoritetit të Aviacionit Civil të Shqipërisë, Dritan Gjonbalaj, tha se Shqipëria si faktor i rëndësishëm rajonal, ka bashkëpunuar me aleatët e saj për normalizimin e aviacionit në Ballkan, në veçanti për normalizimin e hapësirës ajrore me Kosovën.
Gjonbalaj shpreson që kjo marrëveshje të mos mbetet vetëm në letër, por të zbatohet sa më parë.
“Aviacioni civil është goditur rëndë nga pandemia Covid-19, por kjo ngjarje e organizuar sot dëshmon që ne jemi më të fort se sfidat. Republika e Shqipërisë si faktor i rëndësishëm rajonal ka bashkëpunuar shumë me aleatët për normalizimin e aviacionit në Ballkan, e në veçanti për normalizimin e hapësirës ajrore me Kosovën. Ekspertët tanë kanë punuar me përkushtim që të arrihet kjo marrëveshje në koordinim të plotë me NATO-n dhe me mbështetje të pa rezervë të qeverisë shqiptare. Ne zotohemi, jemi të përkushtuar që kjo marrëveshje të mos ngelet në letër por të zbatohet shumë shpejt për hapjen e korridorit ajror midis Republikës së Shqipërisë dhe Republikës së Kosovës”.
Ndryshe, që nga pas lufta i vetmi trafik ajror i hapur për aviacionin civil ishte ai me Maqedoninë e Veriut.
Me këtë rast, ASHNA falënderon të gjithë partnerët, e në veçanti autoritetet e NATO-s dhe KFOR-it, që kanë lehtësuar këtë arritje dhe vazhdojnë ta përkrahin zhvillimin e aviacionit civil në Kosovë.
Ndryshe, Marrëveshja është firmosur në kuadër të projektit “Mbledhja për Normalizimin e Aviacionit të Ballkanit”, BANM, të udhëhequr nga NATO./Monitor/