onlyfuckvideos.net classy slut goo covered. xxx247.club xxxfamousvideos.com

Autoriteti i Konkurrencës: Vodafone ka abuzuar me pozitën dominuese, detyrohet…

Autoriteti i Konkurrencës ka konstatuar abuzimin me pozitën dominuese të Vodafone Albania në në tregun me shumicë të terminimit të thirrjeve ndërkombëtare. Neni 74 I ligjit “Për Mbrojtjen e Konkurrencës parashikon se abuzimi me pozitën dominuese klasifikohet si shkelje e rëndë dhe ndëshkohet me gjobë deri në 10% të xhiros vjetore. Por, Vodafone Albania  në vendim thjesht i janë kujtuar ato detyrime që ekzistojnë në ligj për të gjitha ndërmarrjet me pozitë dominuese. Sipas vendimit, Vodafone nuk është ndëshkuar, sepse shkelja e saj ligjore tashmë është parashkruar. Provat për abuzimin me pozitën dominuese të Vodafone ekzistojnë deri në vitin 2015, ndërkohë që afati i parashkrimit të ndëshkimeve administrative, sipas Komisionit të Konkurrencës, është pesë vjet.

Nga analiza e provave të siguruara prej hetimit të thelluar dhe në dritën e praktikës së Komisionit Europian, Komisioni i Konkurrencës argumenton se nuk krijon bindjen e plotë se abuzimi me pozitën dominuese nga ana e Vodafone Albania ka vijuar edhe përtej vitit 2015. Sipas argumentimit të vendimit, duke pasur parasysh se masa e sanksionit administrative krahasohet me sanksionet ne çështjet penale, atëherë dhe në këtë vendimmarrje të Autoritetit të Konkurrencës gjen vend zbatimi i parimit “in dubio, pro reo” (kur da dyshime, vendoset në favor të palës së pandehur). Për këtë arsye, Komisioni i Konkurrencës, megiithëse konstaton se sjellja e Vodafone Albania SHA, përbën abuzim me pozitën dominuese, institucioni gjendet në pamundësi ligjore për ta sanksionuar këtë shkelje të ligjit me gjobë.

Në vendimin e datës 28 dhjetor, Komisioni i Konkurrencës ka vendosur detyrimin e ndërmarrjes Vodafone Albania të mos përdorë në asnjë rast elementët e mëposhtëm: vendosjen, në mënyrë të drejtpërdrejtë ose të tërthortë, e çmimeve të padrejta të blerjes ose shitjes apo e kushteve të tjera të padrejta të tregtimit; kufizimin e prodhimit, tregjeve ose zhvillimit teknik; zbatimin e kushteve të pabarabarta për veprime tregtare të njëjta me palët, duke i vendosur ato në gjendje të pafavorshme konkurrence; vendosjen e kushteve për lidhjen e kontratave me palët e tjera, që këto të fundit të pranojnë detyrime shtesë, të cilat, për vetë natyrën e tyre ose sipas praktikave tregtare, nuk kanë lidhje me objektin e kontratave në fjalë. Në fakt, sjelljet e mësipërme klasifikohen në nenin 9 të ligjit “Për mbrojtjen e konkurrencës”, si abuzim me pozitë dominuese, ndaj vendosja e këtyre detyrimeve me vendime të posaçme në fakt shërben vetëm si kujtesë e detyrimeve ligjore.

Në janar të këtij viti, nisur nga një ankesë e depozituar pranë këtij institucioni, Komisioni i

Konkurrencës hapi procedurën e hetimit paraprak ndaj ndërmarrjes Vodafone Albania, me qëllim

verifikimin fillestar të pretendimeve të ngritura nga kompania Neofone.

Referuar analizës së konkurrencës në tregun me shumicë të terminimit të thirrjeve ndërkombëtar,

sipas Komisionit të Konkurrencës, ka rezultuar se Vodafone ka zbatuar kushte të pabarabarta për veprime tregtare të njëjta me palët, duke i vendosur ato në gjendje të pafavorshme konkurrence. Kjo sjellje, sipas ligjit, përbën abuzim me pozitën dominuese.

Tregu i terminimit nënkupton tarifat që operatorët i paguajnë njeri-tjetrit për kryerjen e thirrjeve drejt rrjeteve respektive.

Konflikti mes Neofone dhe Vodafone Albania e ka zanafillën në vitin 2015, kur Vodafone rriti

tarifën për terminimin e thirrjeve ndërkombëtare të tranzituara nga operatori Neofone nga 6.2

lekë për minutë në vlerën 29.8 lekë për minutë. Pasi Neofone kundërshtoi tarifën e re, Vodafone

ndërpreu aksesin në shërbimin që i ofronte. Prej atëherë, Neofone ka nisur një betejë ligjore që ka përfshirë edhe ankesa në Autoritetin e Komunikimeve Elektronike dhe Postare (AKEP) dhe padi në Gjykatën Administrative. Objekti kryesor i ankesave ka qenë detyrimi i AKEP për të ndërhyrë në zgjidhjen e mosmarrëveshjeve dhe për të detyruar Vodafone të negocionte një tarifë më të arsyeshme. Por, në të gjitha rastet AKEP i ka refuzuar ankesat e Neofone, duke argumentuar se Vodafone Albania nuk ka statusin e Operatorit me Fuqi të Ndjeshme në Treg (OFNT) për terminimin e thirrjeve hyrëse ndërkombëtare dhe AKEP nuk mund ta detyrojë të lidhë marrëveshje aksesi/interkoneksioni me një operator tranzitues për terminimin e këtyre thirrjeve dhe as të rregullojë tarifën e shërbimit, përfshirë në procedura zgjidhje mosmarrëveshjeje.

Tashmë, Autoriteti i Konkurrencës i ka dhënë të drejtë Neofone, por nuk e ka ndëshkuar Vodafone me argumentimin se shkelja është parashkruar, pavarësisht se Neofone prej shtatë vitesh ka ndjekur një betejë të vazhdueshme ligjore./Monitor/

watch porn
olalaporno.com