Seanca e sotme plenare e Parlamentit të Shqipërisë, ndonëse janë parashikuar 9 Pika të Rendit të Ditës, i është kushtuar koncesionit të Aeroportit Nënë Tereza i cili pritet ti jepet “Kastrati Group” me një dhuratë-zgjatjeje nga 22 në 35 vjet.
Interpelanca me ministren e Financave dhe Ekonomisë si Pikë e 3 e Rendit e Rendit të Ditës do të kishte interes në një parlament normal por kur atë e kërkon llumi opozitar në shërbim të Kryeministrit Edi Rama, “interpelanca” si mjet kushtetues nuk ka as kuptim.
Ndërkohë Kastrati pasi bleu tokën, me autostrada, karburant, hotele e shumëkatëshe nëpër Shqipëri, tani është hedhur në blerjen e ajrit shqiptar. Blerja e koncesionit të Aerportit Nënë Tereza nuk do të mjaftoj nëse është në pikëpyetje fitorja e Edi Ramës më 25 Prill, kështu që u morën të gjitha masat që sot si Pikë e 5 e Rendit të Ditës të futet Projektligji “Për ratifikimin e ndryshimit të marrëveshjes së konçesionit, ndërmjet Këshillit të Ministrave të Republikës së Shqipërisë dhe shoqërisë koncesionare “Tirana International Airport” Shpk i cili është ratifikuar më 11.11.2004 kur gjithashtu ishin në pushtet socialistët dhe tashmë i duhet Qetit që ky koncesion të zgjatet nga 22 në 35 vjet!