onlyfuckvideos.net classy slut goo covered. xxx247.club xxxfamousvideos.com

Nga call center tek IT

Biznesi i qendrave të thirrjeve elefonike (call center) mori një zhvillim të shpejtë pas vitit 2010, duke u bërë një prej punëdhënësve më të mëdhenj të të rinjëve.

Sektori vitet e fundit po arin të rezistojë pavarësisht problemeve, si mungesë e fuqisë punëtore, apo faktit që brezi i sotëm i të rinjve nuk ka më njohuri aq të mira të gjuhës italiane.

Një zhvillim pozitiv është rritja e shoqërive që ofrojnë shërbime më të sofistikuara për të tretët të lidhura me teknologjinë e informacionit.

Vetëm dy kompani kanë mbetur në renditjen e “Monitor 200”, nga të paktën katër që kishte disa vite më parë.

“Albania Marketing Service”, operatori më i madh i call center në vend, ka raportuar të dhëna rreth 7 miliardë lekë, pothuajse sa vitin e kaluar, sipas të dhënave nga Tatimet.

“Assist” ka vijuar me rritjen dyshifrore për të tretin vit radhazi. Kompania raportoi të ardhura prej 3.6 miliardë lekësh, me zgjerim gati 20%.

E krijuar në vitin 2015, “Assist” është degë e shoqërisë italiane “Assist Digital spa”. Sipas raportit të aktivitetit, “shoqëria ofron shërbime konsulence për klientë të ndryshëm, shërbime call center inbound dhe outbound nëpërmjet telefonisë, nëpërmjet email-eve, shërbime të menaxhimit të rrjeteve sociale dhe shërbime të tjera të ndryshme në fushën e teknologjisë dhe inovacionit, sipas kërkesave të klientit”.

Numri i punonjësve është rritur vazhdimisht, nga 1229 punonjës në vitin 2021 në 1546 punonjës në vitin 2022 dhe 1718 në 2023, sipas të dhënave në raportin vjetor. “Albacall” dhe “IDS”, që dikur ishin më të mëdhatë që operonin në segmentin e call center kanë dalë nga lista e më të mëdhave. “IDS”, dikur më i madhi, prej pesë vitesh, nuk është më në listë, pas ndarjes së aktivitetit.

“Albacall” doli nga lista që në vitin 2021, pas rënies së të ardhurave në 1.8 miliardë lekë, ndërsa dy vitet e fundit, që kur kompania nuk arriti të fitojë një kontratë të madhe me “Vodafone Italia”, aktiviteti i saj është tkurrur ndjeshëm.

Përtej call center, sektori i shërbimeve të kontraktimeve për të tretët, BoP, ka nisur të zhvillohet në vend, duke e çuar BoP në një nivel të ri, përtej call center. Në shumë shtete të botës, po konstatohet lulëzimi i përdorimit të teknologjive të reja informatike, si për aplikacionet e shitblerjeve online, të kontrollit shëndetësor në mënyrë informatike dhe të aplikacioneve për lojëra virtuale, etj.

Tendenca ka rritur ndjeshëm kërkesën për developer (zhvillues) në mbarë botën. Edhe për Shqipërinë, interesi është i lartë për ta shfrytëzuar si një treg të shërbimeve nga të tretët, siç po raportohet nga shumë biznese të fushës, teksa emigracioni i forcës së kualifikuar të fuqisë punëtore mbetet një problem i mprehtë.

Këto kompani po rriten me shpejtësi
“Sisal”, me aktivitet në zhvillimin e aplikacioneve softuerike dhe call center, raportoi të ardhura prej 2.2 miliardë lekësh, me rritje prej 30%. Sipas raportit vjetor “aktiviteti kryesor i biznesit të shoqërisë është konceptimi, krijimi, zhvillimi dhe zbatimi i aplikacioneve softuerike, sistemet e plota të IT dhe platformat IT nën autoritetin e ‘Sisal S.p.A.’ dhe kompanive të tjera të grupit ‘Sisal’.

Shoqëria ka si aktivitet tjetër ofrimin e shërbimeve kërkimore dhe të projektimit që lidhen me aktivitetet e mësipërme, si dhe shërbimet në përgjithësi në lidhje me shkencat kompjuterike, telematike dhe robotike, si dhe mirëmbajtjen teknologjike dhe aktivitetet e asistencës që lidhen me softuerin e krijuar në mënyrë direkte ose jodirekte në emër të ‘Sisal S.p.A.’ dhe shoqërive të tjera të grupit ‘Sisal’.

Shoqëria ofron edhe shërbime të tjera jo IT kundrejt shoqërive të grupit ‘Sisal’, si shërbimet e kujdesit ndaj klientit, shërbime kontabiliteti dhe prokurimesh”. Numri mesatar i punonjësve për vitin 2023 është 677, nga 560 punonjës.

Sipas të dhënave të detajuara në bilanc, gati gjysma e të ardhurave është nga zhvillimi i programeve kompjuterike dhe pjesa tjetër nga veprimtari operacionale.

Nga 677 punonjës, 288 janë zhvillues programesh kompjuterike dhe 327 janë operatorë.

Një tjetër shoqëri që po rritet me shpejtësi është “Lufthansa Industry Solutions”, që raportoi të ardhura prej 1.84 miliardë lekësh, me rritje 27% me bazë vjetore. “Lufthansa Industry Solutions” (LHIND) është një kompani informatike. Aktiviteti i LHIND bazohet në dy struktura kryesore:

Zhvillime aplikacioni dhe Veprimtari mbështetëse, sipas raportit të aktivitetit. Të ardhurat e kompanisë kanë ardhur tërësisht nga shërbimet e zhvillimit të softuerit, sipas të dhënave në bilanc.

“Ritech Solutions” po i afrohet listës së 200 më të mëdhave. Të ardhurat e kompanisë arritën në gati 1.5 miliardë lekë në vitin 2023, me zgjerim prej 21.5% me bazë vjetore.

Administratori i kompanisë “Ritech Solutions”, z. Aleksandër Risilia, pohon se përdorimi i lartë i teknologjisë ka rritur kërkesën për punësime të profesionistëve të IT-së. Në Shqipëri, kërkesa për rekrutime është shumë herë më e lartë se oferta e tregut.

Sipas burimeve zyrtare, kompania u themelua në vitin 2016 dhe është rritur në një ekip prej më shumë se 450 arkitektësh softuerësh, inxhinierë, analistë të të dhënave, matematikanë, ekspertë të mësimit të makinerive, dizajnerë UX , teknologë IoT dhe drejtues teknikë të projekteve, në Shqipëri, Kosovë e Maqedoni e Veriut. Shoqëria ofron shërbimet e inxhinierisë së produkteve./Monitor/

watch porn
olalaporno.com