onlyfuckvideos.net classy slut goo covered. xxx247.club xxxfamousvideos.com

Brukseli heq dorë nga ndalimi i motorëve me djegie

Me shumë mundësi në BE do të jetë e mundur të regjistrohen automjete të reja me benzinë ​​dhe naftë edhe pas vitit 2035. KE dëshiron të përafrojë objektivat klimatike me interesat e prodhuesve.

Edhe para se Komisioni Evropian të paraqiste propozimet e tij për të hequr dorë nga ndalimi i motorëve me djegie të brendshme, beteja mbi interpretimin e këtij veprimi ka filluar. Politikani Manfred Weber nga CSU ka deklaruar tashmë fundin e të ashtuquajturit ndalim të motorëve me djegie të brendshme. Kolegu i tij i partisë dhe kreu i CSU-së, Markus Söder, beson se kjo nuk mjafton, ndërsa deputeti i të Gjelbërve, Michael Bloss, pret një “dokument çorientimi”.

Ende nuk dihet zyrtarisht se cilat propozime do të paraqesë Komisioni Evropian. Në fund të javës së kaluar, u zbulua informacioni se institucioni i kryesuar nga Ursula von der Leyen planifikon të propozojë përjashtime nga ndalimi i motorëve me djegie të brendshme në raste të caktuara. Kjo do t’i hapte rrugën administratës së Brukselit që të lejojë regjistrimin e automjeteve të reja me këtë teknologji pas vitit 2035.

Çfarë dihet deri më tani?

Sipas planeve aktuale, automjetet e reja të regjistruara në BE nuk duhet të çlirojnë dioksid karboni që dëmton klimën nga viti 2035. Kjo u ra dakord nga përfaqësuesit e shteteve anëtare të BE-së dhe Parlamentit Evropian në vitin 2022.

Nga ky rregull tani mund të hiqet dorë dhe të bëhen përjashtime. Megjithatë, gazrat shtesë serrë të emetuara do të duhet të kompensohen plotësisht. Fillimisht nuk ishte e qartë nëse do të kishte përjashtime edhe për automjetet klasike me benzinë ​​dhe naftë.

Komisioni gjithashtu donte të merrte në konsideratë rolin e karburanteve më miqësore me mjedisin, siç janë biokarburantet, si dhe rolin e makinave të kompanisë. Përveç kësaj, Franca në veçanti ka kërkuar deklarime të detyrueshme të pjesës së prodhimit brenda BE-së. Duhet të paraqitet edhe një strategji për bateritë.

Merz reagon pozitivish

Kancelari gjerman Friedrich Merz, CDU, u shpreh pozitivisht për ndryshimin e kursit të shpallur nga Komisioni Evropian. Ai kohët e fundit theksoi se objektivat themelore të klimës nuk po vihen në pikëpyetje, por se nevojitet një rrugë tjetër për t’i arritur ato.

Sipas qeverisë në Berlin, Komisioni Evropian ndoshta do të ndjekë këtë drejtim të ri. Merz shpreson se Brukseli do të ketë mbështetjen e plotë të qeverisë gjermane në këtë drejtim.

Çfarë do të ndodhë më pas?

Pasi Komisioni të paraqesë propozimet e tij veprimet e mëtejshme varen nga Parlamenti Evropian dhe shtetet anëtare të BE-së. Ato do të vlerësojnë reformën dhe, nëse e konsiderojnë të nevojshme, mund të bëjnë ndryshime. Ata mund ta zbusin ose shtrëngojnë më tej propozimin. Në fund të fundit, nevojitet shumica e nevojshme në të dy institucionet. Sa kohë do të zgjasë kjo është ende e paqartë.

Politikani evropian Weber deklaroi publikisht qëndrimet e tij, ashtu si edhe kryetari i CSU-së dhe Kryeministri bavarez Markus Söder. Sipas mendimit të tij, tërheqja e paralajmëruar e vendimit të KE-së nuk mjafton. Njoftimi i KE është një sinjal shumë i mirë, por për të është vetëm hapi i parë.

Reagimet e shumta

“Zbutja e objektivave klimatike është e keqe për Evropën si një vendndodhje ekonomike”, kritikoi Terry Reintke, presidenti i të Gjelbërve në Parlamentin Evropian, duke shtuar: “Politikat zigzag krijojnë pasiguri në planifikim”. Organizatat mjedisore po shprehin gjithashtu pikëpamje të ngjashme.

Eksperti i industrisë Ferdinand Dudenhöffer nga Qendra për Kërkime Automobilistike në Bochum parashikon se industria evropiane e makinave do të humbasë më shumë kohë sesa do të fitojë në konkurrencë me Kinën.

Kryetari i FDP-së, Christian Dürr, është në favor të heqjes së plotë të ndalimit të motorëve me djegie të brendshme. Nga ana tjetër, disa ekonomistë janë shprehur kundër një lehtësimi drastik të rregulloreve.

Pothuajse dy të tretat e qytetarëve gjermanë mbështesin planin e KE për të lehtësuar rregullat mbi ndalimin e motorëve me djegie të brendshme, sipas një sondazhi përfaqësues nga “Politbarometer” i ZDF-së.

Sipas rezultateve të këtij sondazhi të opinionit publik, 63 për qind e të anketuarve besojnë se regjistrimi i makinave të reja me motorë me djegie të brendshme, siç janë automjetet me benzinë ​​ose naftë, duhet të lejohet edhe pas vitit 2035./DW/

watch porn
olalaporno.com